Klant
Branche
  • Personenvervoer
  • Zakelijke klant
Realisatie
  • Merkidentiteit
  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Videomarketing
  • Content
  • Copywriting
  • SEO online vindbaarheid
  • social media
  • social selling

Bekijk het hier

GoverdeExclusive.com is gespecialiseerd in exclusief VIP-vervoer. Niemand minder dan onze koning, presidenten, internationale delegaties worden met de hoogste egards gereden. Maar hetzelfde niveau wordt geboden aan directieleden of jubilaris. Iedere gast is onze VIP.

Achter de formule staat een Brabants familiebedrijf dat sinds 1934 al met veel persoonlijke aandacht alle vormen van personenvervoer verzorgd, met een groot wagenpark en 200 chauffeurs en ondersteuning.

Klantvraag: maak de nieuwe formule EXCLUSIEF VIP bekend bij zakelijke klant.

MarketingKantine denkt niet alleen creatief mee, we kijken ook naar awareness, leadgeneratie, conversie en engagement. Of, in het Nederlands: zichtbaarheid, interesse wekken bij juiste klant, verkoop stimuleren en loyaliteit en fans vasthouden.

Opvallend concept
zo wordt je koploper
in de zakelijke markt

Resultaat: direct meer offerte aanvragen en groei websitebezoek.
Kijkje in de keuken > Naar de website

De nieuwe website,

betere vindbaarheid

en kwaliteit uitstraling

zorgden direct voor

resultaat.

Goverde Exclusive biedt haar klanten niets minder dan GOUD. En dat laten we zien.

De uitdaging

Meer zichtbaarheid dan de concurrent

De moederorganisatie staat als een huis en is zeer professioneel. De zakelijke tak bestond al, maar viel niet genoeg op bij de zakelijke klant. Het salesteam krijgt een marketingboost, betere vindbaarheid online en social ondersteuning.

Opdracht 1:

Vergroot de naamsbekendheid van deze specialisatie

Opdracht 2:

Meer offerteaanvragen en websitebezoek

Onze aanpak

Betere vindbaarheid begint met een makkelijke naam die iedereen kan uitspreken en typen.

De al bestaande zakelijke afdeling krijgt internationale hulp. De website wordt geleverd met een vertaalmodule. Er komt een eigen identiteit die wel een link heeft met het moederbedrijf Taxi Goverde, maar met een eigen GOUDEN touch. Het GOUD zit in het logo, vind je terug in de bussen, is aanwezig in alle communicatie. In kleur. In beeldmerk.

We positioneren ons als GOUD. Hoge kwaliteit. Niets minder. Met luxe, strak zakelijke uitstraling en een tikje humor. De nieuwe look valt op tussen de concurrentie die nogal ‘bling’ zijn.

MarketingKantine menu:

  • Strategische MarketingBabbel

    GoverdeExclusive.com is onderdeel van de moederorganisatie Goverde Groep. De merkwaarden zijn gelijk. Voor deze tak zijn specifieke marketing en sales doelstellingen, doelgroepen en campagnes bepaalt. We werken nauw samen met het salesteam. We regelen dus ook hun persoonlijke LinkedIn en copywriting.

  • MerkConcept

    Het merkverhaal mag vertelt worden: ‘Niets minder dan GOUD’. De nieuwe uitstraling past goed bij het bedrijf, en het heeft een duidelijk onderscheid tov wat concurrenten doen. Het gouden thema wordt ‘over de top’ toegepast. Letterlijk verandert alles in goud als je rijdt met Goverde Exclusive.

  • Ontwerp  nieuw logo en huisstijl

    De identiteit wordt eenduidig doorvertaald in de huisstijl. In het logo is het vignet van de moederorganisatie te vinden MET een gouden touch. In de huisstijl zijn de hoofdkleuren goud met diep donkerblauw, en zijn lijnen en sterren verwerkt die ook op de bussen zelf aangebracht zijn in de belettering.

  • Online optimaliseren

    De oude website eruit, nieuwe converterende website erin. Duidelijk overzicht van het vip wagenpark, veel informatie over de wagens. Alle kanalen linken naar elkaar. Social media, youtube, website en salesafdeling.