Klant
Branche
  • Personenvervoer
  • Zakelijke klant
  • Consumentenmarkt
Realisatie
  • Merkidentiteit
  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Video
  • Content
  • Copywriting
  • SEO online vindbaarheid

Limo.nl is DE nieuwe formule waar je prachtige limousines en oldtimers kunt huren inclusief professionele chauffeur. Een nieuwe formule aan de buitenzijde, want intern staat de organisatie al sinds 1934 vanuit een betrouwbaar, erkend en gerenommeerd solide moederorganisatie. Een organisatie die totaalaanbod personenvervoer biedt.

Klantvraag: laat ons wagenpark aan oldtimers en limousine opvallen. Zodat iedereen er van kan genieten en een mooie dag beleven.  MarketingKantine weet hoe ze deze prachtige bolides kan laten rijden. Stap 1: opvallende en betrouwbare identiteit met een tikkie fun.

Bouwen aan een
onderscheidend imago
met Hollandse eigenheid

Resultaat: direct meer offerte aanvragen en de wagens maken kilometers!
Play Video
Kijkje in de keuken > Naar de website

De nieuwe website,

betere vindbaarheid

en frisse uitstraling

zorgden direct voor

resultaat.

'Limo.nl heeft een Hollands vrolijke uitstraling. Dat spreekt de doelgroep aan, en de klant zelf omarmt t helemaal.'

De uitdaging

Hoe onderscheid je jezelf van de concurrent

De moederorganisatie staat als een huis en is zeer professioneel. De bestaande productgroep heeft een eigen podium nodig om te SHINEN. De marketing heeft een extra boost nodig, en online vindbaarheid verbetering.

Opdracht 1:

Geef deze specifieke productgroep een eigen opvallende uitstraling, met toch een link naar de moederorganisatie.

Opdracht 2:

Zorg dat deze prachtige wagens gaan rijden. Conversie!

nieuwe website evenementenvervoer
symbool tulp
Onze aanpak

Betere vindbaarheid begint met een makkelijke naam die iedereen kan uitspreken en typen.

De al bestaande Dutch Limousine Services naam krijgt hulp van een snelle vindbare www.limo.nl. Vanuit SEO en een betere naamherkenning was dit nodig. De Dutch in de naam versterken we. In kleur. In beeldmerk. We positioneren ons als nuchter Hollands en betrouwbare organisatie. De nieuwe look is een frisse wind door het blingbling wereldje van limousines en speciale voertuigen.

MarketingKantine menu:

  • Strategische MarketingBabbel

    Limo.nl is onderdeel van de moederorganisatie Goverde Groep. De merkwaarden zijn gelijk. Gezamenlijk zijn marketing en sales doelstellingen bepaald, doelgroepen en salesteam werken met ons aan ruchtbaarheid geven.

  • MerkConcept

    Het merkverhaal mag vertelt worden: ‘Hollandse nuchterheid, in een jasje glamour’. De nieuwe uitstraling past goed bij het bedrijf, en het heeft een duidelijk onderscheid tov wat concurrenten doen. Het Holland thema wordt verder uitgewerkt in mailings.

  • Ontwerp  nieuw logo en huisstijl

    De DUTCH in Dutch Limousine Service is vergroot. De Hollandse tulp en oranje kleur is leidend. We willen een frisse, vrolijke en betrouwbare uitstraling met een tikje glamour.

  • Online optimaliseren

    De oude website eruit, nieuwe converterende website erin. De klant vindt makkelijk aanbod op trouw, feest en vipvervoer. Voor iedere gelegenheid is aanbod. Alle kanalen linken naar de website en conversie optimaal.