Klant
Branche
  • Mobiliteit
  • Zakelijke partners
  • Consumentenmarkt
Realisatie
  • Merkidentiteit
  • Logo
  • Huisstijl
  • Advertentie
  • Website
  • Video
  • Content
  • Copywriting
  • Regionale publiciteit

Waarom zou je je leven on-hold zetten? Wanneer je lichaam niet meer 100% doet wat je wenst, verandert je leven. Toch is er een manier om je vrijheid en het isolement te doorbreken. Ga fietsen. Drie wielen is de nieuwe manier van fietsen.

Klantvraag: Als specialist in trikes en driewielfietsen horen wij dagelijks de intense verhalen en zien we de lach. We brengen geluk op wielen, maar doen marketing ‘erbij’. We hebben behoefte aan hulp hierbij.

Stap 1: Marketing structuur aanbrengen. Vanuit een solide basis en merkverhaal je acties doordacht naar buiten brengen.

Maia brengt geluk
op wielen.

Resultaat: Maia komt los van de fietsmerken die ze levert. Maia heeft eigen identiteit. En valt op.
>

Bouw aan

het eigen imago

én trikes imago.

Maia laat door eigen marketing meer zichtbaarheid zien. Het aantal winkelbezoeken groeit.

De uitdaging

Maak met marketing zichtbaar wat een trike is, en bevorder groei in omzet.

Trikes zijn nog niet bekend bij het grote publiek. Ze zijn uniek omdat ze zowel sportief maar vooral ook voor mensen met lichamelijk letsel de perfecte fietshouding bieden. Ze staan symbool voor vrijheid en zelfstandigheid. Dat willen we in de marketing gaan inzetten voor omzetgroei en imagogroei.

Opdracht 1:

Breng structuur aan in onze marketing.

Opdracht 2:

Groei imago trikes en groei omzet. Conversie!

website fietsenmerk voor meer zichtbaarheid
huisstijl voor groei klanten
Onze aanpak

Betere zichtbaarheid door een opvallende RODE DOT. Lekker eigenwijs.

De al bestaande Dutch Limousine Services naam krijgt hulp van een snelle vindbare www.limo.nl. Vanuit SEO en een betere naamherkenning was dit nodig. De Dutch in de naam versterken we. In kleur. In beeldmerk. We positioneren ons als nuchter Hollands en betrouwbare organisatie. De nieuwe look is een frisse wind door het blingbling wereldje van limousines en speciale voertuigen.

MarketingKantine menu:

  • Strategische MarketingBabbel

    De basis wordt gelegd met gesprekken met management over beleid, doelstellingen, kernwaarden en inzichten in markt. Gezamenlijk zijn marketing en sales doelstellingen bepaald, doelgroepen en prioriteit in productgroepen bepaald. Het hele jaar door adviseren we de ondernemers bij hun marketing keuzemogelijkheden.

  • MerkConcept

    Het merkverhaal mag vertelt worden: ‘No limits, just ride’. De rode stip van Maia gaat een begrip worden. Het Maia merk straalt eenheid en een eigen verhaal uit, ondanks de verschillende fietsmerken met hun eigen merkverhaal.

  • Ontwerp  nieuw logo en huisstijl

    De identiteit wordt eenduidig en fris, doorvertaald in een huisstijl. Iedere rode stip in de huisstijl staat voor een verhaal. Een lach van een klant die de vrijheid weer voelt om te gaan en staan waar ie wil. De stip staat voor geluk op wielen.

  • Advertenties online en offline

    Eenheid in vaste layout van advertenties, zowel voor print in magazines en kranten als in online met samenwerking van SEA specialist.

  • Print

    Het hele jaar door verzorgen we alle print, van flyers tot beursmaterialen, stickers en mailing.

  • Online optimaliseren

    De oude website eruit, nieuwe converterende website erin. Met koppeling naar interne bestel- en plansoftware, en online bestellingen.