Klant
Branche
- Fysiotherapie
- Coaching
- Bedrijfsadvies
- Consumentenmarkt
Realisatie
- Strategie
- Merkidentiteit
- Logo
- Huisstijl
- Website
- E-nieuws
- Copywriting
- SEO online vindbaarheid
Pijn. Niemand wil daar mee leven. Semfa leert je pijnvrij leven, door je lichaam écht goed te snappen. Terug naar de basis. Semfa is een startende organisatie met veel ervaring op het gebied van fysieke gezondheid, lifestyle en mindset. Semfa laat patiënten weer vertrouwen op hun eigen lijf. Besef dat je lichaam een systeem is dat door slim te gebruiken, meer kan dan jezelf ooit voor mogelijk hield.
Klantvraag: help ons om onze werkwijze en filosofie over te brengen.
Stap 1: positionering en marketingstrategie
Vanuit marketingstrategie,
heldere positionering
voor een klachtenvrij leven.
Resultaat: platform waarop over langere termijn de filosofie kan worden uitgedragen richting klanten en fans
Kijkje in de keuken > Naar de website
De nieuwe website,
betere vindbaarheid en
centrale plek voor
masterclasses.
Nieuwe website, beter vindbaar met frisse uitstraling = direct resultaat!
Semfa wil af van truttig. Dus felgroen en feloranje zorgt voor opvallen en zichtbaar zijn.
De uitdaging
Hoe onderscheid je jezelf van de concurrent
De moederorganisatie staat als een huis en is zeer professioneel. De bestaande productgroep heeft een eigen podium nodig om te SHINEN. De marketing heeft een extra boost nodig, en online vindbaarheid verbetering.
Opdracht 1:
Professionele marketing die ons zichtbaar maakt.
Opdracht 2:
Groei van ons klantenbestand en groei aantal vestigingen. Conversie!


Onze aanpak
Betere vindbaarheid begint met een makkelijke naam die iedereen kan uitspreken en typen.
De al bestaande Dutch Limousine Services naam krijgt hulp van een snelle vindbare www.limo.nl. Vanuit SEO en een betere naamherkenning was dit nodig. De Dutch in de naam versterken we. In kleur. In beeldmerk. We positioneren ons als nuchter Hollands en betrouwbare organisatie. De nieuwe look is een frisse wind door het blingbling wereldje van limousines en speciale voertuigen.
MarketingKantine menu:
-
Strategische MarketingBabbel
Limo.nl is onderdeel van de moederorganisatie Goverde Groep. De merkwaarden zijn gelijk. Gezamenlijk zijn marketing en sales doelstellingen bepaald, doelgroepen en salesteam werken met ons aan ruchtbaarheid geven.
-
MerkConcept
Het merkverhaal mag vertelt worden: ‘Hollandse nuchterheid, in een jasje glamour’. De nieuwe uitstraling past goed bij het bedrijf, en het heeft een duidelijk onderscheid tov wat concurrenten doen. Het Holland thema wordt verder uitgewerkt in mailings.
-
Ontwerp nieuw logo en huisstijl
De identiteit wordt eenduidig en krachtig doorvertaald in een slimme huisstijl. In het nieuwe logo zit de ‘buiten-de-kaders’ gedachte; de rode stip uit het oude logo staat buiten de talentkaders. Want vanaf nu denken we buiten die kaders. In combinatie met een krachtige typografie van de naam.
-
Online optimaliseren
De oude website eruit, nieuwe converterende website erin. Grote uitdaging is koppeling van de planning aan de online bestellingen.